HÜMED v-GÜNDEM #3 : Dijital Dönüşüm Yeni Normal mi?
#3
“Yeni normal kavramını doğru kullanmıyoruz. Büyük bir belirsizlik içinde kaygı yaşıyoruz ve her olabilecek duruma da yeni normal demek bizi rahatlatıyor. Yeni normal kavramında en çok sayısal yaşam üzerinde yoğunlaşılıyor. Oysa sayısal yaşamda sadece hızlandırılmış kurs şeklinde bir sayısal beceri kazanıyoruz şu anda. Eğer karantina sonrası bunu kurumlara yansıtabilirsek o zaman bir değişim yaşanmaya başlayacak.”
Marka Konseyi Başkanı Bülent Fidan ile
Dijital Dönüşüm Yeni Normal mi?
HÜMED v-GÜNDEM etkinliğimize katılanlara ve katkı verenlere teşekkürler…
INSTAGRAM CANLI YAYINI 29 Nisan 2020 Saat 21.00’de
Marka Konseyi Başkanı
BrandMap / Genel Yayın Yönetmeni
Brand Suite İstanbul / Marka Danışmanı-Trend Analisti
İşletme, iletişim ve tasarım alanlarında eğitim aldı. Üniversitelerde önce öğretim elemanı, sonra da öğretim görevlisi olarak uzun yıllar göstergebilim, reklam ve marka alanlarında ders verdi. 2005 yılında, illüstrasyonları ve karikatürleri ile Avrupa Mizah Akademisi’nin “Tüm dünyada 20. yüzyılın en başarılı 100 grafik mizahçısı” arasına seçildi. 40’tan fala kişisel sergi açtı. Sivil toplum çalışmaları ile pek çok dernek ve vakıfta yöneticilik yaptı. 8 yıl boyunca Başkanlığını yaptığı Reklam Yaratıcıları Derneği’nde Türkçe kampanyalarını yönetti. Türkiye Hayvan Hakları Platformunu kurarak “Hayvan Hakları Yasası”nın çıkarılmasına destek oldu. Dünya Bankası ve Birleşmiş Milletler gibi kuruluşların projelerinde akredite danışman olarak çalıştı. İstabul Valiliği’nin yönettiği İstanbul’un depreme hazırlanması projesinin iletişim planı ve yönetilmesi kısmında yer aldı. GAP ve Birleşmiş Milletler projesi olan GAP yönetimindeki kadın istidamı projesi ARGANDE’nin uzun yıllar marka danışmanlığını sürdürdü. Marka Konseyi’nin adımlarını attı ve kurucu üye oldu. 2019 yılında da Başkanlığa getirildi. 10 yıla yakın Grafik Tasarım ve Brand Age dergilerinin genel yayın yönetmenliğini diğer çalışmaları ile birlikte sürdürdü. Halen Brand Suite İstanbul’da tasarımcı, danışman, trend analisti, BrandMap Dergisinde genel yayın yönetmeni ve Altınbaş Üniversitesi’nde Marka Yöneticiliği Yüksek Lisans Programının Yöneticisi olarak çalışmalarına devam ediyor.
Kitapları:
- Bomba / Yayınevi Yayınları
- Barcodename / Zed Yayınları
- Kısaltmalar Kılavuzu / Om Yayınları
- Reklam ve Karikatür / Beslenme Saati
- Ortaya Karışık Seyirlik İşler / Mega
- Kendiliğinden İllegal Bir Sergi / Beyoğlu’nda Grafiti / Grafik Tasarım Yayınları
- Bir Reklamcıdan Tüyolar / İyi ve RYD Yayınları