HÜMED v-GÜNDEM #7 : Covid-19 Sonrası Türkiye

HÜMED v-GÜNDEM #7 : Covid-19 Sonrası Türkiye

 


İçgörü Uzmanı

Sn. Akan ABDULA ile

Covid-19 Sonrası Türkiye

HÜMED v-GÜNDEM serisinin 7. buluşmasında  Sayın Akan Abdula konuğumuz oluyor.

Covid-19 sonrasında Türkiye konusunu ele alacağımız bu söyleşide Türkiye’yi nelerin beklediğini sorgulayacağız.


@humed_resmi hesabından INSTAGRAM CANLI YAYINI 29 Mayıs 2020 Cuma Saat 21.00’de

Sayın Akan Abdula’ya vermiş olduğu değerli bilgiler ve yorumları ile yapmış olduğu katkılar için teşekkür ederiz…

Kısaca şu konulara değinilmiştir:

  • İnsan beyni kısa yolları sever, fazla düşünme gerektiren işlere kafa yormamak bundan dolayıdır;
  • Sosyal girişimcilik önem kazanıyor;
  • Kutuplaşma sona ermeli, yakınımızdaki herkesi görmeliyiz; bakmakla görmek farklıdır;
  • Dünyada yatırıma yönelmeyi bekleyen çok büyük miktarda nakit var. Bu nakit kaynak yatırımcıların elinde. Bundan pay almak önemlidir. Bunun için her alanda olumlu düzenlemeler ve yaklaşımlar gereklidir;
  • İnsan odaklı yaklaşımlar önemlidir;
  • Tedarik zincirleri kırılmaktadır. Bu nedenle üretimde aksamalar yaşanabilecektir.

Akan Abdula

Akan Abdula

Aralık 1978 Üsküp, Makedonya’da doğdu.

Bilkent Üniversitesi, İşletme bölümü mezunudur.

Case Western Reserve Üniversitesi, Weatherhead School of Management’dan MBA derecesini aldı.

Millward Brown’da araştırma direktörü olarak uzun yıllar çalıştı.

Millward Brown’dan ayrılarak, Grey Worldwide reklam ajansına katıldı.

Grey İstanbul reklam ajansında uzun yıllar Stratejik Planlamadan sorumlu başkan yardımcılığı ve Grey Group Worldwide global strateji konseyi üyeliği yaptı.

FutureBright ve Davranış Enstitüsü’nü kurdu. Aralarında Turkcell’in de bulunduğu 20 üzerinde markaya danışmanlık vermektedir.

Reklam Özdenetim Kurulu üyesidir.

TED konuşmacısıdır.

Sık sık pazarlama ve reklamla ilgili üniversitelere konuşmacı olarak davet edilir. Dergi ve TV programlarında röportajları yayınlanır. Dünyaca ünlü Daily Telegraph stratejik yaklaşım ve fikirlerini haber yapmıştır.