HÜMED v-GÜNDEM #6 : Değişimin Analizi
Performans Pazarlama Yöneticisi
Sn. Rıza Doruk ERCAN ile
Değişimin Analizi
HÜMED v-GÜNDEM serisinin 6. buluşmasında Performans Pazarlama Yöneticisi ve HÜMED İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Rıza Doruk Ercan konuğumuz oluyor.
Değişimde Neden Sonuç ilişkisini doğru okuyabiliyor muyuz? Markalar değişime uygun iletişim stratejilerini izleyebiliyor mu? Değişimi okurken kendi inandığımız şeylerin etkisinde mi kalıyoruz?
Bu ve benzeri soruların yanıtları bu söyleşide…
Rıza Doruk ERCAN kimdir?
Hacettepe Üniversitesi 2012 mezunlarımızdan olan Rıza Doruk Ercan, İktisadi İdari Bilimler Fakültesi, Aile ve Tüketici Bilimleri lisans programında öğrenci olduğu yıllarda İngiltere’de perakende devi Asda Walmart’ta Pazarlama ve E-Ticaret alanında çalışmalarda bulunmuştur.
Daha sonra yüksek lisans eğitimini Barcelona’da Eserp Business School’da Pazarlama Yönetimi alanında yapmıştır. Pazarlama İletişimi ve Ticaret Yönetimi alanında Profesyonel Yüksek Lisans derecesini de European Communication School’dan almıştır. Bu yıllarda Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışları ve Perakendenin Dijitalleştirilmesi alanlarında çalışmıştır.
İkinci yüksek lisans eğitimini İktisat alanında İstanbul Üniversitesi’nde tamamlayan Ercan’ın, Davranışsal Finans alanında çalışmaları, akademik mecralarda yayınlanmıştır.
Ercan, 2014 yılından itibaren ülkemizde bankacılık sektöründe profesyonel kariyerini sürdürmektedir. Dünya’nın en değerli ve en büyük bankası olan Indsutrial and Commercial Bank of China bünyesinde Pazarlama ile başladığı kariyerini daha sonrasında Akbank’ta devam ettirmiştir. Akbank’ta Dijital Pazarlama alanında Performans Pazarlama üzerine çalişan Ercan, şu anda DenizBank’ta Dijital Bankacılık Grubu’nda Performans Pazarlama Yönetmeni olarak kariyerine devam etmektedir.
R. Doruk Ercan, Hacettepe Üniversitesi Mezunlar Derneği (HÜMED) İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu Üyesidir (2019-2021).